Thursday, March 29, 2012

Thank you Cellnique


Suka hati betul Mak Jah bila pagi-pagi dapat mesej,' Thank you mak jah ku yg comey,berjaya menghasut saya guna facial care Cellnique. Saya sgt berpuas hati setelah 2 minggu menggunakan produk tersebut'. 

Tu lah Mak Jah dah kata, Mak Jah ni suka berkongsi ilmu pengetahuan dengan semua. Kalau boleh Mak Jah nak panggil semua kawan-kawan Mak Jah, kita sit down dan bincang pasal produk-produk di pasaran. Yang paling best kalau kita sama-sama dapat belajar cara-cara memikat hati pasangan masing-masing. Ni Mak Jah nak pesan. jangan dok duduk sembang mengumpat hal orang, nanti menambahkan dosa saja. Cuba buat kerja-kerja yang berfaedah.

Dari dulu Mak Jah dok habaq, Mak Jah bukan penjual produk, hanya consultant yang tak bergaji. Mak Jah dah cuba macam-macam produk skin care. Pernah kawan-kawan Mak Jah cakap, kenapa pakai Cellnique saja, kenapa tak pakai yang mahal lagi. Mak Jah ni kan kalau kata sabun cap kapak hat warna hijau org dok buat cuci pinggan rumah kenduri kahwin tu sesuai dengan kulit wajah Mak Jah pun akan Mak Jah pakai janji tak ada AHA atau hidrokinon. Mak Jah rasa tidak semestinya sesuatu yang mahal itu menjanjikan kepuasan dalam diri dan sesuai dengan wajah masing-masing.

Dula masa zaman muda belia, Mak Jah tak ada masalah yang serius di muka. Kalau naik jerawat pun sebijik dua saja. Tapi selepas Mak Jah mengandung anak lelaki, hormon Mak Jah jadi pelik. Jerawat keluar penuh muka dan besar-besar pulak tu. Sampaikan pernah hubby cakap "Eee.. teruknya muka you, tak sanggup I tengok". Amboi, sesuka hati noo.. kata kat Mak Jah, dah la kita ni terboyot-boyot mengandung. Pernah jugak ada orang kata pada Mak Jah, "tak kan tak ada duit nak pergi facial dan beli skin care sampai muka teruk macam tu sekali".

Syukur sangat-sangat bila kawan Mak Jah recommend Cellnique pada Mak Jah. Mula-mula tu Mak Jah jadi putus asa sebab dah macam-macam produk yang  Mak Jah cuba. Tapi bila Mak Jah google internet selalu dan baca testimoni orang ramai yang dah pakai produk Cellnique. Akhirnya Mak Jah tekadkan hati dan beli set penjagaan Cellnique untuk kulit sensitif/ berjerawat.
Jika ada kawan-kawan yang nak cuba pakai produk cellnique, boleh mula dengan Skin Action Sebum Gel ni. Boleh juga dicampur dengan skin care yang dah ada. Jika nak tahu lebih lanjut tentang produk-produk dan cara-cara penjagaan wajah menggunakan produk cellnique boleh rujuk laman web http://my.cellnique.com/

Wallllaaa... tahu tak kenapa Mak Jah letak gambar ni, tengok tu Bff ku, Nofa ni pun sama macam Mak Jah. Kami amat berpuas hati. Setelah memakai Cellnique kami rasa macam wajah kembali muda belia seperti 20 tahun yang lalu. Thank You Cellnique....

2 comments:

  1. Love their Skin Expert Series, currently using sebum gel and cellular repair serum.I now have lesser oily face.

    ReplyDelete
  2. mana nak beli produk ni kak? teringin jugak nak try ni. hehe

    ReplyDelete