Sunday, June 23, 2013

My Darling Chanel Jumbo Red Caviar


Alhamdullillah akhirnya pencarian Chanel Jumbo Red Caviar With Silver Chain Hardware telahpun berakhir pada hari sabtu yang lalu 22 June 2013. Hampir sebulan jugaklah pencarian Mak Jah  untuk mendapatkan buah hati pengarang jantung yang satu nih. Bila Mr Hubby bagi green lite dan suruh Mak Jah survey, rasa macam nak lompat tinggi-tinggi pun ada. Tapi memandangkan faktor usia, Mak Jah kawal diri dan ucapkan terima kasih pada Mr Hubby. Mak Jah contact ramai kawan-kawan yang jual handbag online tapi ramai yang tak dak color merah. Ada a few yang suruh Mak Jah pre order dan depa tolong belikan di Europe. Harga yang ditawarkan sekitar RM15,000++. Mr Hubby pulak jenis yang tak suka menunggu, dia suruh Mak Jah pergi beli je kat butik Chanel di KLCC. Tapi Mak Jah ni jenis sayang duit, kalau boleh dapat benda yang sama  dengan harga yang lebih murah buat apa beli di tempat yang mahal.

Tapi demi menjaga hati Mr Hubby dan tak mahu offer ditarik balik, Mak Jah pun buatlah lawatan ke KLCC. Sekali lagi Mak Jah dikecewakan dengan pilihan color yang kurang menarik. Cukup-cukuplah warna hitam dalam hidup Mak Jah. Kali nih Mak Jah nak color yang jauh sebatu pun orang dah nampak kelibat Mak Jah dok jalan mai.

Mak Jah rasa bersyukur sangat bila ada jiran-jiran yang selalu ke luar negara dan sanggup tolong Mak Jah membeli belah disana. Bagaikan orang yang mengantuk disorong bantal, minggu lepas jiran Mak Jah kebetulan hendak ke Paris atas urusan  kerja dan sanggup tolong Mak Jah untuk dapatkan buah hati yang satu nih. Mula-mula tu rasa tak tahu nak grab yang mana sebab Chanel GST Dark Blue pun berkenan jugak. In Sha Allah, itu projek yang akan datang. Bolehkan Mr Hubby??!!??


Ha...ini dia jiran Mak Jah tolong belikan di Butik Chanel 51 Avenue Montaigne, Paris. Ini harganya dan kalau kawan-kawan nak tahu dalam Ringgit Malaysia silalah semak sendiri tukaran wang ya. Dan bukan itu saja VAT CashTax Refund ada lagi 400€. Untungkan Mak Jah. Boleh pergi shopping kasut pulak lepas nih.



No comments:

Post a Comment